Szeretettel köszöntelek a MUNKA és HR klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MUNKA és HR klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a MUNKA és HR klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MUNKA és HR klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a MUNKA és HR klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MUNKA és HR klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a MUNKA és HR klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MUNKA és HR klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Komoly költségcsökkenést érhetnek el a vállalatok szolgáltató központ létrehozásával, és az alapvető adminisztratív tevékenységek kiszervezésével. Nem csoda, ha egyre több nemzetközi cég nyúl ehhez a megoldáshoz. Az SAP új Humán Ügyfélszolgálati Rendszere is ezt a célt szolgálja, hiszen támogatja a munkavállalók, mint ügyfelek igényeinek magas szintű kielégítését, a költségek csökkentését, a szolgáltatások mérését, kontrollját, melyek a minőségbiztosítási és SLA elszámolási folyamatok alapját képezik.
Miért van szükség humán ügyfélszolgálati rendszerre?
A
humán szakterület működését is üzleti alapon ítélik meg: így elvárás
felé, hogy legyen hatékony, nyújtson magas szintű szolgáltatást
ügyfeleinek, a vezetőknek és munkavállalóknak és szolgáltatásait
versenyképes áron biztosítsa.
A költséghatékony működés manapság
elengedhetetlenül fontos. A cél elérésének egyik eszköze a
vállalatcsoporton belüli szolgáltató központok (Shared Service
Centerek, SSC) felállítása, amelyek központi "back office" jelleggel
HR, számítástechnikai, adminisztrációs, beszerzési, vagy a pénzügyi
szolgáltatói területen is működhetnek. A szolgáltató központ
létrehozásával, és az alapvető adminisztratív tevékenységek
kiszervezésével komoly költségcsökkenést érhetnek el a vállalatok.
A
szolgáltató központokba a rutin jellegű, nagy volumenű, ismétlődő,
standardizálható tevékenységekből álló humán folyamatokat vonják be,
amelyeknél maximálisan kiaknázhatók a gazdaságos üzemméret, a
specializáció valamint az informatikai támogatás nyújtotta előnyök. A
szolgáltatás kondícióit egy szerződésben rögzítik.
Az SAP Humán
Ügyfélszolgálati Rendszere (Human Customer Relationship Management =
HCRM) segíti ezen célok megvalósítását, hiszen támogatja a
munkavállalók mint ügyfelek igényeinek magas szintű kielégítését, a
költségek csökkentését, a szolgáltatások mérését, kontrollját, melyek a
minőségbiztosítási és SLA elszámolási folyamatok alapját képzik.
Ahol használják az új rendszert
Az
SAP HCRM azon vállalatok számára lehet igazán fontos, és biztosít gyors
megtérülést, amelyek sok munkavállalót foglalkoztatnak és a velük
kapcsolatos ügykezelést egységesíteni lehet. Olyan nagyvállalatok
használják az SAP HCRM megoldását, mint például a Lufthansa, Unicredit,
PhillipMorris, Bayer, Deutsche Post, Fortis, SAP. Magyarországon a MÁV
Zrt.-nél van folyamatban a kialakítása. A nemzetközi tapasztalatok
szerint a rendszer átlagosan két-három év alatt térül meg.
- Az
SAP HCRM projekt sikertényezője az üzleti igények feltérképezésén és a
szolgáltatási katalógus összeállításán alapul. Mind ebben, mind a
rendszer beállításában felkészült szakemberek állnak rendelkezésre a
humán szolgáltatók igényeinek kielégítésére - mondja Simon Károly, az
SAP HCMR szakértője.
Az SAP új HR rendszerének előnyei
Az SAP HCRM természetétől fogva rendelkezik az SAP CRM összes funkciójával, melyeket a következők egészítenek ki:
Mitől különleges az SAP HCRM?
Az ügyviteli folyamatok hatékonyabbá, átláthatóbbá és gyorsabbá válnak. Ezt az alábbiakkal szemléltetjük:
Forrás:
SAP.network.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!